Jom Ke Blog No

Jumaat, 15 April 2011

Giveaway Ujang9897


Klik banner atas ni untuk ke rumah tuan penganjur ye. Eh takkan tak kenal siapa ni?..alah yang selalu 'bergaduh' ngan enBen tu hahaha..jangan marah ye Ujang.. kakNo selalu gak curi2 masuk lam blog Ujang. Ujang ni di ambang darah manis sebab tengah bertunang dengan dara pujaannya. KakNo doakan semoga berbahagia la hendaknya ya sehingga ke jinjang pelamin dan ke akhir hayat..amiiiiin..

Yang paling ketara dan klo kakNo tengok Heliza Helmi mesti otomatik tingat kat Ujang..ala penyanyi dari Terengganu yg masuk AF tu..


Comel kan? Mata pun cantik, bulat je..Haaa sebab MATA tu la si Ujang ni 'tergoda' ahak ahak..jangan baling batu pd kakNo ye dik hehe..dan yang penting jangan kentut depan kakNo hahaha...tp Ujang tetap setia dengan Pujaan Hatinya tu..jangan bimbang la ye..

Oklah..takmo merapu panjang2 lagi la nnt kang ada yang masuk paper, muka depan lagi haha. Lagipun undian akan dibuat dengan bantuan random.org. Jadi kita tengok ajela siapa yang KENA.

Sebagai syarat yang tak wajib tapi kakNo buh la juga gambo kakNo yang tak berapa nak sempoi ni. Ops.. mata tu takde la bulat cam Heliza sebab dah spesis cam ni huhu..


Tarikh Tutup duk main2 kot lagi..bulan depan kot hehe..

kakNo nak TAG semua yang terbaca entri ni DISINI ya...jom kita reramai join GA ni...hadiah pon BEST2 tau...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan